aupairesmeralda.reismee.nl

Malua Bay en Hyams beach

Het is alweer even geleden dat ik op een trip ergens naartoe ben geweest (alhoewel ik tot nu toe iedere maand wel ergens naartoe ben geweest). In het weekend van 28 november was een vriendin/au pair en haar hostmom jarig, een dag na elkaar. Zij hebben daarom een ongelofelijk groot huis aan het strand gehuurd waar wij met z’n allen het weekend konden verblijven. Het was een super gezellig weekend en twee verjaardagen om jaloers op te zijn! Naast BBQ-en en beer pong waren we natuurlijk op het strand te vinden, we hoefden alleen maar een trap af te lopen om op het strand te komen. Daar een beetje rondgelopen en schelpen en krabben gezocht op zaterdag en op zondag op het strand gerelaxt.

De week daarna op zondag naar Hyams beach geweest. Ik wilde heel graag nog naar Jarvis Bay voordat ik naar Sydney verhuis, maar dit leek niet meer mogelijk te zijn. Een au pair plaatste op facebook dat ze nog een aantal plaatsen in de auto had en dat zij naar Hyams beach wilde. Hyams beach ligt in Jarvis Bay en heeft volgens het Guinness Book of world records het witste strand van de wereld. De dag dat wij naar het strand gingen was het heerlijk warm weer en hebben we op het strand gerelaxt, wat rondgelopen en gezwommen. Het strand was echt supermooi, ongelofelijk helder water en ondanks het warme weer bleef het zand lekker koel.

Op de terugweg een lachende wombat verkeersbord gevonden. (om een of andere reden vind je in Australië zowel zwart ingekleurde wombat borden en doorzichtige wombat borden, alleen de doorzichtige lacht)

Een beetje een kort verhaal deze keer, maar aangezien Canberra in het binnenland is heb ik weinig stranden gezien, maar ik wilde deze toch even delen. Binnenkort mijn afscheid in Canberra, mijn aankomst in Sydney en mijn trip naar Nieuw-Zeeland. Spannend!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!